17 Şubat 2014 Pazartesi

Sevgililer Günü Kartları

Meryem bu sene Sevgililer Gününü pek bir heyecanlı karşıladı. Daha sevgililer günü gelmeden bana siparişler verdi. Anne seninle bu akşam sevgililer günü kartaları hazırlayalım mı? Olur, Meryemcim ama malzemelerimiz eksik. Sen okuldan çıktıktan sonra bizi almadan markete gidersin alırsın. Kızlar için pembe, erkekler için mavi kağıt alırsın. Bir de sticker, kelebekli olsun ama. Şeker olarak da lolipop alırsın tamam mı? Sanki kafasında herşeyi planlamıştı.

Akşam üzeri Meryem'in sipariş ettiği gibi kızlar için pembe erkekler için mavi bir karton aldım. Birsürü etiket, lolipop şeker ve küçük kutuların için koymak için Hershey kiss çikolatalar. Yemekten sonra Bilge ve Meryem heyecanla masaya oturdular ve arkadaşları için sevgililer günü paketlerini hazırlamaya başladık. Meryem iş bölümünü planlamıştı. Anne sen kalpleri kesici ol ben etiketleri yapıştırıcı. Anne ben kutuya çikolataları koyucu oluyum sen kutuları kapatıcı. İlk başta kendine bir paket hazırladı. Sonra Ashley'e ve Kit'e. Daha sonra diğer çocuklara. Kendisine ve Kit'e parlak pembe kutuları seçmişti. Ashley için de parlak pembe bir kutu arayordu ama ben Ashley'e çoktan bir kırmızı kutu koyup paketini kapatmıştım bile. Meryem'in buna cevabı "olsun anne, Ashley zaten okulda hep pembeyi alıyor Kit'e ve bize kalmıyor". Yani aklına göre bir şekilde adil bir dağıtım olmuştu.

Bilge iki tane kart hazırladıktan sonra sıkıldı.


Meryem bütün kızların kartlarını bitirdi. Kartları hazırlarken sürekli "anne, çok güzel vakit geçiriyorum! Kart hazırlamayı çok seviyorum!" dedi.

Erkek çocuklarınkine geldiğimizde uyku vakitleri gelmişti. Geri kalanını ben tamamlayacağıma dair söz verdim ve Meryem'i zar zor yatağına yolladık. Hep "anne şunu da yapayım, şunu da bitireyim" diyerek geri dönüyordu.


Ertesi gün Meryem'in büyük bir heyecanla hediye paketlerini arkadaşlarının dolaplarına yerleştirirkenki yüzündeki mutluluk ve başarı duygusu herşeye değerdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder