17 Mayıs 2016 Salı

Tırmanma Alıştırmaları

Elifcik yürüme işini halletti, koşmaya geçti. Şimdi tırmanma sırası. Meryem ile Bilge'nin ranza yatakları Elif için alıştırma yeri oldu.

Son birkaç haftadır Elif ile Bilge odaya giriyorlar ve odada kendi başlarına daha sık vakit geçiriyorlar. Açıkçası bu durum bizim de işimize geliyor. Elif'i ayak altında istemediğimiz zaman Bilge'ye söylüyoruz.  Elif ile odaya geçiyorlar ve orada en az bir 15-20 dakika oyalanabiliyorlar.

Elif ile Bilge odada iken ara ara nasıl olduklarını kontrol ediyordum ama öyle endişeleneceğim bir durum olmuyordu. Elif tek katlı yataklara bir şekilde çıkıp inmeye alışmıştı. Geçen gün odaya girince Bilge ve Elif'i ranzanın ikinci katında görünce şaşırdım. Üstüne üstlük Bilge'ye Elif'i niye oraya çıkardı diye kızdım. Garibim bana Elif'in kendi kendisinin çıktığını açıklamaya çalışıyordu.  Ben Bilge'nin ne dediğini tam dinlemeden "saçmalama, nasıl çıkacak? O daha bebek" diye cevap verdim. Sonra indirip test ettik ve gerçekten doğruydu.



Elif ranzanın merdivenlerini bir bir çıkıp kendisini üst yatağa atıyor, sonra da yüzüne yayılan o kocaman gurur ifadesi ile bize gülümsüyordu. Bu yeni gelişme bir yandan güzel bir yandan da endişe vericiydi. Şimdi gözümüzün her an Elif'in üzerinde olması gerekecek. Allah'tan bu konuda epey bir gönüllü var. Bilge veya Meryem Elif merdivenleri tırmanmaya başlar başlamaz onun arkasında onun çıkmasını sabırla bekliyorlar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder