25 Ocak 2014 Cumartesi

Meryem Yaptı!

Bilge'nin icat ettigi yeni savunma şekli. Her zaman birşeyin olmasına da gerek yok. Ortada şüpheli bir durum varsa bunu kesin Meryem yapmıştır. Banyoda suyu açıyorum açıyorum bir türlü ısınmıyor. Ben kendi kendime söyleniyorum "Allah Allah, bu su niye ısınmıyor!" Bilge hemen oradan atılıyor "Meryem yaptı!".

Yere yine bütün oyuncakları dağıtmışlar. Aslında bunda en büyük sorumluluk Bilge'nin. Ben kızıyorum neden oyuncaklarınızı döktünüz diye Bilge'de yine aynı bahane "Meryem yaptı!"

Meryem blokları ile oyun oynuyor. Özenle kendine güzel bir ev yaptı. Bilge de onunla oynamak istiyor ama Meryem ona izin vermiyor. Bir de Bilge Meryem'in istediği şekilde blokları dizemiyor. Kendini oyun dışı hisseden Bilge'nin gözlerinin içinde cin bir gülümseme. Yavaş yavaş Meryem'in oyun alanına doğru yaklaşıyor ve birden blokların bir kısmı yere devriliyor. Bilge'ye başka bir yerde oynaması gerektiğini söylüyoruz.
Bilge bir süre sonra elinde bir at ile geliyor. Meryem'in evi bir anda yerle bir oldu. Peki kim yaptı bu sefer? "Bilge'nin cevabı hazır "at yaptı!".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder