9 Mart 2014 Pazar

Biz Oynuyoruz!

Bir Pazar günü yine eve kapalı kalan çocukların enerjisi zirver yapmış durumda. Nereden hoplayıp zıplayacaklarını saşırmış durumdalar. Evde tüm oyuncakları yerlere döktüler ama bütün o dağınıklık onları beş dakika oyalamadı. Başladılar birbirlerini kovalamaya. Emre'nin odasına bir telaş girince Emre onlara "ne yapıyorsunuz" diye sordu. Meryem "baba, biz oynuyoruz" diye Emre'ye cevap verdi. Bir süre sonra benim yanımdalar ve kovalamaca yerini güreşmeye bıraktı. Bilge her zamanki gibi çok sert. Bir süre gülüp eğlendikten sonra Bilge Meryem'in canını yakmaya başladı. Kulağını öyle bir tutuşu vardı ki kız kendisini nasıl kurtardığını bilemedi. Bir süre dinlenmek için benim yanıma geldi. Bilge hala hızını alamamıştı. Meryem'in yanına gelince ben ona kızdım: "Bilge kaç kere ablana zarar verme dedim. Bak ablanın canını yakmışssın" Bana dönüp "biz oynuyoruz!" demesin mi. Bunun üzerine ben birşey söyleyemedim Meryem de acısını unutup tekrar Bilge ile oynamaya devam etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder