2 Mart 2016 Çarşamba

Ofisimdeki Çöp Kutusu

Kar tatilleri sağolsun Meryem ile şu son birkaç haftadır epey bir ofis mesaisi yapıyoruz. Bölümdeki herkes alıştı Meryem'in yanımda olmasına. Görmedikleri zaman küçük yardımcın nerede diye soruyorlar. Bir de tabii ne kadar iyi huylu bir çocuk olduğundan bahsediyorlar. Meryem ofise benimle geldiğinde ben ona ne dersem onu yapıyor. Bir gün sabah 10'dan öğleden sonra 2'ye kadar ardı arkası toplantım vardı. Hiç sesini çıkartmadan masamda oturup kendi başına vakit geçirdi. Biraz hikaye dinlemiş, biraz bölümdeki matematik oyun malzemeleri ile oynamış. Bana mektup yazmış, resim yapmış. Bir şekilde vakit geçirmişti.

Ofiste birlikte vakit geçirdikçe benim rutinlerimi, bölümdeki hangi odanın hangi amaçla kullanıldığını, malzemelerin yerlerini ve amaçlarını iyice öğrendi. Masamın hemen yanı başındaki minik çöp kutum mesela ofise gelir gelmez ilk baktığı şey oluyor.



Bakalım annem neler yemiş diyor açarken. Sanki o küçük çöp kutusu onun burada benimle birlikte olmadığı zamanlar benim neler yaptığımı öğrendiği bir hazineymiş gibi açıyor kutuyu. Bakalım neler yemişsin diyor heyecanla.

- hmmm ne kadar da çok şey yemissin.


Her ne kadar kar tatillerinden şikayetçi olsam da Meryem'in ev haricindeki beni görüyor olmasından çok mutluyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder