5 Mart 2013 Salı

Tubing'de Meryem'in Başına Gelenler...

Pişmiş tavuğun başına gelmemiştir desem yeridir.

Benim canım kızım her nedense bu Tubing aktivitesinde küçüklü büyüklü birkaç kaza atlattı. Kızım için endişelenmedim desem yalan olur. Birinci kaza: Meryem tekeri ile yukarı çıkarken tekerinin bağlı olduğu ip yerinden çıktı ve önce yana doğru kaydı sonra kayma yokuşuna düşüp aşağıya kaydı. Kızım biraz şaşkın biraz korkmuş bir şekilde aşağıya düşüyor ve ben yukarı çıkıyordum. Tekeri kayma yokuşuna doğru gitmeseydi başka birilerine çarpabilirdi. "Anne niye oldu ki" sorusundan başka birşey demedi ve laldığımız yerden devam ettik.


İkinci kazada gerçekten çok şanslıydık. İki tane tepe var birisinde daha çok iniş çıkış var. İlk birkaç turda doğrudan aşağıya inen yokuştan kaydık sonra inişli çıkışlı tepeye geçtik. Tepeye çıkarken önce Meryem'i gönderiyor sonra ben çıkıyordum. Tepenin en üstüne geldiğimizde ise Meryem ile birlikte tepenin başına geçiyoruz ve ben önce onu itiyordum. Ben onun arkasından gidiyordum. Birkaç kere düz tepe kaydıktan sonra inişli çıkışlı tepeye geçtik. Ben yine Meryem'i ittim ve ben arkasından kaymaya başladım. İnerken baktım Meryem tepelerin birinde kalmış kendini de itememiş orada bekliyor. Yanından geçerken tekerimi durduramadım. Olanca yüksek sesimle ona tekerinin içerisini girmesini ve kendisini aşağı ittirmesini söyledim. O tekerinin içerisinde girip girmeme konusunda emin olamıyor çünkü tekeri aşağı gitmiyor. Tam tekerinin içerisine girdi aşağı inmeye hazırlanıyor arkasından yanyana kayan dörtlü bir grup gelip çarpmasın mı... Meryem tekerinden düştü ve gelen grup Meryem'e çarptı geçti. Kızım az kalsın onların altında kalıyordu. Çok çok kötü olabilirdi. Bütün bunlar benim gözüm önünde oldu ve ben hiç birşey yapamadım. Hemen koşup Meryem'i aldım. Meryem çok korkmuştu, ağlamaya başladı. Ben ona sarıldım. O sırada Emre, Bilge ile aşağı inmişti. Emre, Meryem'i aldı ve bana Bilge'yi verdi. Emre olayın ciddiyetinin farkında değildi çünkü neler olduğunu görmemişti ve bu belki de bir açıdan iyi oldu. Hiç birşey yokmuş gibi sıraya geçtiler ve bir süre sonra Meryem tekrar kendisini işin eğlencesine bıraktı. Yine Meryem kendi tekerinde kaydı ama Emre Meryem'in tekerinin kenarından tuttuğu için yarı yolda kayma ihtimalini engellemiş olduk.

Üçüncü kaza en son kayışımız sırasında oldu. Hep beraber kaymaya karar verdik. Emre, ben, Meryem, Dila, Sinem ve Ela. Hepimiz bir zincir olduk ve kaymaya başladık. Kayma aşaması çok zevkliydi. Tam aşağıya inmiştik ki yan taraftaki yokuştan hızla aşağı inen iki kişi ile çarpıştık. Biz de onlar da çok hızlıydı ve çarpışma kaçınılmazdı. Meryem arada kaldı. Yan taraftaki kadının ayakları sanki Meryem'in yüzüne çarptı gibi geldi. O an gözlerimi kapattığımı hatırlıyorum. Ne ilginçtir ki kazanın geldiğini görüyorsun ve birşey yapamıyorsun. Yalnızca tekerlerimiz çarpışmıştı. Meryem'in yüzünde üçüncü kez aynı ifade. Ne oldu ve neden oldu bakışı. Çok şükür ki bu kazaları hiç zararsız atlattık ve Tubing bizim anılarımızda eğlenceli bir aktivite olarak yerini aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder