2 Mart 2013 Cumartesi

Meryem'in Hayal Oyunu

Başrol oyuncular: Baba, Ayı, Ambulans, Market

-Anne, ben çok üzgünüm çünkü benim babam öldü.

-Kocaman bir ayı geldi ve onu yedi. Bir daha onu göremiyeceğiz [Kızım ölümü tanımaya çalışıyor ve bizim söylediklerimizden, televizyonda seyrettiklerinden anlayabildiği ölüm demek bir daha görememek demek].

-ıııı [ağlama taklidi yapıyor] ben çok üzgünüm.

-Anne ben markete gidecem ve yeni baba alacağım. Nasıl alıyım? [Herhangi bir eşyamızı kaybettiğimizde, veya eskidiğinde yenisini almıyor muyuz? e o halde aynı şeyi ölüm için düşünemez miyiz?]

[Bir süre sonra telefonda konuşma numarası yapıyor]
-Ambulans, benim babam öldü, onu ayı yedi. Ayıya kız tamam mı? Bana yeni baba alır mısın?

[Benim yanıma yüzünde problemi çözdüğünü belirten bir sevinç belirtisi ile geliyor]

-Anne ben ambulansla konuştum. Ayıya kızacaklar ve ayı çok üzülecek. Bana yeni baba alacaklar. pembe olsun....yok... pembe olmasın, senin gibi olsun! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder