24 Eylül 2013 Salı

Kokuya Karşı Hassasiyet

Meryem'in burnu çok iyi koku alıyor. Yemeğin kokusunu beğenmediyse ona hayatta yediremezsiniz. Mesela teriyaki soslu tavuğu yemiyor. Tadına bile bakmıyor çünkü aldığı koku onun midesini bulandırmaya yetiyor. Eğer üzerinizde azıcık bir ter kokusu varsa Meryem bunu farkedecektir hatta yüzünüze "sen kötü kokuyorsun" derse şaşırmayın. Aslında daha iki aylık bile değildi. Geceleyin yanına benim mi Emre'nin mi yattığımızı kokumuzdan farkederdi. Ben yanına sokulunca uyumaya devam eder, Emre olunca yaygarayı basardı. Ona göre "anne"nin özel bir kokusu var. Başını göğsüme yaslar ve arada engel olursa anne kokunu alamıyorum diye beni uyarır.

Evin içerisinde de bu durum böyle. Kötü kokuyu ilk o alır. Dün sabah uyanıp tuvalete girdiğinde tuvalet çöpünün kötü koktuğunu farketmiş. Bir baktım çöp kutusunu almış götürüyor. Ben henüz yatakta ona şaşkın şaşkın bakarken bana "anne, bu kötü kokuyor, balkona götürüyorum" dedi. Sonra baktım balkonun kapısını, evin pencerelerini sonuna kadar açmış. Ev biraz temiz hava alsınmış...

3 yorum:

  1. Merhaba. Benim 5 yaşına yaklaşan oğlumun da kökü hassasiyeti yüzünden yemek yeme sorunu var. Yillardır 5-6 farklı şey dışında hiçbirşey yemiyor. Tavsiyeniz ya da yönlenirseniz cok memnun olurum. Ben Ahmet 0535 263 9969

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapmamız lazım benim oğlumda ayni

      Sil
  2. Benimde yedi yaşında oğlmun aynı sorunu var bir kaç şey dışında yiç bir şey yemiyor

    YanıtlaSil