27 Aralık 2013 Cuma

Banyo Sırası

Bu çocukları banyoya sokması da banyodan çıkarması da çok zor. Banyo zamanı geldiğinde önce kim girecek tartışması oluyor. Banyoya ilk kim girecek sorusuna Meryem "Bilge" diyor. Bilge "Meryem" diyor. İş tekerlemelere kalıyor. Oooo papatya dilli tekerlemesinde kim çıkarsa o girecek.

Oooo
O lili lili papatya dilli
Kız senin saçın kaç türlü?

Meryem tek sayılarda Bilge'ye geldiğini keşfetti. En kolay tek sayı olan üç veya biri tercih ediyor. Bilge klasik hep dokuz diyor. Sonuçta sıra hep Bilge'ye geliyor.

Bilge'nin bu durumu kabul etmeye bugün pek bir niyeti yok. "Bilge, ilk sensin!" diyorum. Hemen bana "Meryem" diyor. Bir de altında kaka yapmış, nasıl kötü kokuyor. Ben "pis popolu, önce sen diyorum" ne derse beğenirsiniz? "Meryem popo pis, Meryem!" Hadi canım ordan, kokarca seni diyor ve Bilge'yi son çare olarak omuzluyorum. Doğru banyoya.. İş zaten banyonun kapısından girinceye kadar, sonra oradan çıkarmak bir mesele oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder