30 Nisan 2013 Salı

Final Haftasının Haftasonu

Bu haftasonu  ev haricinde her yerdeydik diyebilirim. Okulda fınal haftası olması haftasonunu benim için daha bir çekici yaptı ve Salı günü olan finalime hazırlanmak veya tez önerimi yazmak yerine haftasonumu tam anlamıyla dolduracak aktiviteleri ardı arkasına planlamaya başladım.

Cumartesi güne Meryem'in yüzme kursu ile başladık. Sonra ben Meryem'i bırakıp ardı arkası bir kaç arkadaşımla görüştüm. Akşama doğru Mete ve Aslı ile piknik için buluştuk. Çocuklar biraz parkta oynadılar ve sonra hep beraber mangal keyfi yaptık.

Eve geldiğimizde saat 9'u geçmişti ve hepimiz çok yorgunduk.

Pazar günü sabah kahvaltı sonrası çocukları bu haftaki pazar etkinliği için Nur'lara götürdüm. Annelerle planladığımız Pazar etkinliklerimiz için de dönem sonu gelmişti ve çocuklarımıza minik bir mezuniyet kutlaması düzenledik.




Aynı gün öğleden sonra bir arkadaşın bebek karşılama partisi vardı. Bizimkiler diğer çocuklarla tekrar bir araya gelmenin tadını çıkardılar.

Haftasonunun bir uzantısı olarak Pazartesi akşamı çocuklarla birlikte yine parktaydık. Ertesi gün finalim var ve ben çalışmamak için herşeyi yapıyorum.

 Kısa bir yürüyüş sonrası biraz banka oturup dinlendik.




Baktık ki çimler kuru, çimlerin üzerinde koştuk, yuvarlandık ve taklalar attık.




Eve geldiğimizde saat 9'a gelmek üzereydi. Çocukları hemen banyo yaptırdıktan sonra babaları ile yatağa gönderdim. O kadar koşuşturmanın sonunda zorunlu olarak çalışma masamın başına geçtim ve Aksiyometrik Geometri kitabımın kapağını açtım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder