2 Nisan 2013 Salı

Nerede Benim Terliklerim?

Geçtiğimiz günlerde evin içerinde bir türlü terliklerimi bulamıyorum. Olabilecek her yere baktım yok. Nasıl olsa ortaya çıkar dedim ve aramaktan vazgeçtim. Bundan bir gün sonra Meryem ile mutfakta yemek hazırlıyoruz. Anne terliklerini giysene dedi bana. Ben ona bulamadığımı o yüzden giyemediğimi söyledim. Belki çöpün içerisindedir dedi ve baktık gerçekten orada. Sonra gözlüklerin de belki oradadır dedi ve onlar da oradaydı.  Kızım bunlar çöpe nasıl girdi dedim. Ben attım dedi biraz suçlu biraz mahçup bir tavırla. Neden dedim. Geçen gün sen bana kızmıştın ben de sana kızdım ve onları çöpe attım dedi. Şimdi buna ne denir? Benimle paylaştığın için teşekkür ederim ama keşke bunun yerine benimle kızgınlığın geçtikten sonra konuşsaydın diyebildim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder