9 Ekim 2012 Salı

Cocuklarin baskalarinin yaninda artan istahi

Gectigimiz Cumartesi Eun Mi Meryem ve Donkwan'i alip Imression 5 Muzesine oyun icin goturdu. Biz kahvaltimizi 9:30 gibi bitirdik, eun mi de saat 10'da bizim eve Meryem'i almaya gelmisti. Meryem arabaya biner binmez. "I am hungary, I want coffe and muffin" demis. Yani "Ben aciktim kahve ve kek istiyorum" demis sanki kahvalti etmemeis gibi. tabii istedigi sey de bir ayri komik. Biz bundan birkac hafta once bir kafede oturup kahve icmistik, cocuklara da kek almisitk. Sanirim onu hatirladi. Eun Mi gulumseyerek ona cocuklarin kahve icemeyecegini ama kek alabilecegini soylemis.
Muzede birkac saat oynadiktan sonra , eve donus yolunda Eun Mi cocuklara ac olup olmadigini sormus. Meryem hemen atlamis tabii ki. Bizim eve yakin bir restorana gitmisler. Meryem cocuk pizzasi almis ve hepsini tek basina bitirmis. Ben de Meryem'in hic istahi yok diye herkese anlatip duruyorum. Eun Mi bana sasirarak bunu anlatince ne diyecegimi bilemedim. Kizim bizim yanimizda da biraz boyle istahli olsan ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder