18 Ekim 2012 Perşembe

Meryem'den İnciler

Anne beni domuzuna alsana (omzumu kastediyor)
Şeşil kurba şeşil kurbaa ne goruyosun? (Kitap okuyor - Yesil kurbaga Yesil Kurbaga ne görüyorsun?)
Ayıı.... (Dayısına sesleniyor)
Bu boy (erkek demek istiyor- kitaptaki keçiyi gösteriyor), bu boy (erkek - kitaptaki aslanı gösteriyor). Anne ben boy'ları sevmiyorum. Ben bunu seviyorum (kelebeği gösteriyor). Bu girl (kız- kelebeği kastederek).
Peppe peppe cok üzülülüyor (şarkı söylüyor). Sonra o da hatasının farkına vararak anne benimki olmuyor diyor. Tekrar deniyor ve tekrar aynı hata.
Babasinin buyuyen gobegini farkeden Meryem "Baba sen spora git" diye tavsiyede bulunuyor.

Bu sabah (29 Ekim) gunes daha dogmadan biz yola cikmistik. Meryem'e biz gunesten erken kalktik deyince o da "yasasin, biz kazandik" dedi. [Biz bu çocukları çok mu kazanma odaklı yetiştiriyoruz acaba?]

Anne ben kucugum. Sen buyuksun. Sen minicik buyuksun (?!)

Ben: Meryem jimastik kursundaki ogretmenin seviyor musun?
Meryem: O ogretmen degil ki?
Ben: ama size birseyler ogretiyor.
Meryem: o arkadas ogretmen.

Anne, sen Bilge'yi ne okula goturdun? [Kendisi hastaliktan dolayi evde kalinca gozleri Bilge'yi aramaya basladi].

Anne sen neden babaanneye anne diyorsun?
[Acaba sosyal aile kavramindan ve dogum yolu ile ve kazanilarak elde edilen sanlardan bahsetmek icin cok mu erken?]

Ben: Merhaba Meryem
Meryem: Bana ne yaba [merhaba demek istiyor] diyosun. Yaba misafirlere denir...

Anne, o benim sen yima (yeme demek istiyor).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder