9 Ekim 2012 Salı

Eğlenceli Çoraplar


Emre geçen gün bana bir deste farklı renklerde çorap almış. Hiç birisi birbirinin eşi değil. Desenler temelde aynı ama renkler farklı. Çok eğlenceli. Bu çoraplar Meryem'in cok hoşuna gitti. Aldı, bir süre baktı ve sonra, anne ben dolaba koyarım dedi. Bir baktım çorapları ikimize paylastırmış. Kendi sevdiği renkleri ayırıp, kendine göre çiftler yapıp dolabına koymuş. Hemen hemen eşit miktarda benim dolabima koymayı da ihmal etmemiş. Sadece kendine almamış. Biraz bakıp geri benim dolabıma da koymamış. Rasgele ikiye de bölmemiş. Her ne kadar coraplar onun ayağına büyük de gelse bir süre bu çoraplarin tadını çıkarmasına müsaade ettim. Ayrıca birisi ile sorgusuz birşeylerini paylaşabilme duygusu cok hoşuma gitti. Canım kızım, seninle paylaşmayacağım da kiminle paylaşacağım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder