26 Şubat 2013 Salı

Bilge'nin Yeni Kelimeleri

Dün Bilge'yi almaya gittiğimde sınıfındaki yardımcı öğretmen her zamanki gibi çok aktif olduğunu ve bircok da kelime kullanmaya basladığını söyledi. Ben biraz sasirdim. Yani Bilge'den arada tek tuk birseyler duyuyoruz ama tam olarak onun kelimeleri bilinçli kullanıp kullanmadığından emin olmamıyorduk. Ogretmeni "water" yani su ve "all done" kesinlikle kullandığı kelimeler deyince açıkcası biraz saşırdım. Evde Meryem ile bir oyuncak üzerine kavga ederken "me" yani benim demeye çalıştığını biliyorum. Anni ve meme de kullandığı kelimeler arasında. Oğlumun kelimelerinin arttığını duymak beni çok mutlu etti. İşin ilginç yanı ise lavabonun başında elinde diş fırçası ile su ile oynarken onu ne kadar oradan çekmeye çalıştıysam itiraz ediyordu ama dün "all done" deyince bıçakla kesilmiş gibi bıraktı. Eğitimin gücü diye buna diyorlar sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder