25 Şubat 2013 Pazartesi

Dans Ediyoruz

Meryem küçükken birlikte yapmayı ençok sevdiğimiz aile aktivitemiz hep beraber dansetmekti. Emre'nin seçtiği video kliplerden Meryem'in sevdiklerini açar ya hep beraber dans eder ya da onun dans edişini keyifle izlerdik. Meryem bebekken Queen "we will rock you", Bon Jovi "It is My Life", Britney Spears "Opps I did It again" ve Kathy Perry "Hot and Cold" en favorileri arasındaydı. Emre ve ben hiç kimsenin bizi görmediğinin verdiği güvenle Meryem ile çılgınca dansederdik. Şimdi bu danslarımıza Bilge de dahil oldu. Herhangi bir müzik benzeri bir melodide kollar yukarı kalkıyor, sol ayağının yere vurarak dans ediyor. Yalan Dünya dizisi bizim yemek sırası veya sonrasında 10-15 dakika kadar seyrettiğimiz bir dizi. O dizinin jeneriği başlar başlamaz ikisi de televizyonun önüne geçiyor ve müzik bitinceye kadar dans ediyorlar. Şu anda en büyük problemimiz eğer ben onlarla dans etmeye kalkarsam kiminle dans edeceğim. Meryem benim elimden tutarak dans ederken dönmek istiyor. Bilge ise benim onun elini tutarak ya onu döndürmemi ya da onunla birlikte zıplamamı istiyor. Bu durumda ben ya Emre'yi çağırıyorum ya da ortamdan kaybolmaya çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder